Lid worden

Als u in de omgeving van Wehl woont en interesse heeft in bijenhouden, dan is het lidmaatschap van de Imkersvereniging Wehl wellicht iets voor u. Als lid van deze vereniging kunt u profiteren van vele voordelen en deelnemen aan diverse activiteiten.

Een van deze voordelen is het abonnement op het vakblad “Mijn Bijen”. Dit vakblad verschijnt zes keer per jaar en staat boordevol nuttige informatie en tips voor imkers van elk niveau. Zo kunt u uw kennis en vaardigheden blijven ontwikkelen en verbeteren.

Daarnaast bent u automatisch lid van Imkers Nederland, waardoor u deel uitmaakt van een gemeenschap van imkers uit het hele land. U kunt alle bijeenkomsten voor imkers bijwonen, waar u kennis kunt uitwisselen met andere imkers en ervaren professionals kunt ontmoeten.

Ook kunt u, via de afdeling, tijdens de jaarvergadering desgewenst een stem uitbrengen.

Als lid van de Imkersvereniging Wehl kunt u bovendien gebruik maken van alle faciliteiten die de vereniging te bieden heeft. Denk hierbij aan materialen en gereedschap voor bijenhouden, maar ook aan ondersteuning en advies van ervaren imkers.

Om u op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen binnen de Imkersvereniging Wehl ontvangt u regelmatig nieuwsbrieven. Zo blijft u op de hoogte van alle activiteiten en evenementen die de vereniging organiseert.

Als kers op de taart hoeft u in het jaar van aanmelding geen contributie te betalen. Vanaf het tweede jaar betaalt u slechts € 45,- per jaar.

Kortom, het lidmaatschap van de Imkersvereniging Wehl is een uitstekende keuze voor iedereen die geïnteresseerd is in bijenhouden en graag deel uitmaakt van een gemeenschap van gelijkgestemde individuen. Met het abonnement op het vakblad, de mogelijkheid om bijeenkomsten bij te wonen, de ondersteuning en advies van ervaren imkers, de nieuwsbrieven en de lage contributie, is dit lidmaatschap een echte aanrader. Aarzel niet langer en meld u vandaag nog aan!

Kortom, het lidmaatschap van Imkersvereniging Wehl is een uitstekende keuze voor iedereen die zich wil verdiepen in de wondere wereld van de bijen. Met het abonnement op het vakblad, de mogelijkheid om bijeenkomsten bij te wonen en de vele andere voordelen, kunt u uw passie voor bijenhouden nog verder ontwikkelen. Word vandaag nog lid en ontdek zelf alle voordelen die het lidmaatschap te bieden heeft!